SPLOŠNO O POGOJIH POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Spletna trgovina Brandback je namenjena predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Trgovino upravlja podjetje Brandback, Andrej Brajer s.p. Splošni pogoji veljajo tudi za naročila oddana prek e-pošte ali telefona.

Obiskovalec z registracijo v spletno trgovino pridobi uporabniško ime, ki je v obliki njegove elektronske pošte, ter geslo, ki ga določi obiskovalec sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Barva izdelka na sliki se lahko razlikuje od dejanske barve izdelka.

1. DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vedno zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto (ime in sedež podjetja, številka registra),

  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

  • bistvene značilnosti storitev oz. blaga,

  • dostopnost artiklov,

  • časovno veljavnost ponudbe,

  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop, poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca odstop od pogodbe,

  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

  • Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo stroške prevoza, način plačila in dostave.

2. CENE V TRGOVINI BRANDBACK

Vse navedene cene izdelkov v spletni trgovini Brandback so v valuti evro ter vsebujejo 22% DDV. Pri opisih oziroma specifikacijah izdelkov in cen lahko pride do nepredvidene napake. Kot ponudnik si pridružujemo pravico do sprememb cen izdelkov brez predhodne najave. Akcijske cene izdelkov in druge posebne ponudbe veljajo do roka, ki je naveden ob sami akcijski ponudbi. Navedene cene ne vključujejo stroškov pakiranja in poštnine, razen v primeru, ko je to ob izdelku ali akciji navedeno. Poštnina je lahko brezplačna ob naročilu nad določeno vrednostjo, ravno tako pakiranje izdelka.

3. POSTOPEK NAROČILA – NAKUPA

V spletni trgovini Brandback uporabnik izbere izdelek, označi barvo (v kolikor je na voljo), velikost izdelka, število izdelkov ipd., ter klikne na povezavo »V košarico & Dodaj v košarico«. Izdelek se tako prenese v košarico uporabnika, le ta pa lahko nadaljuje z naročilom v kolikor se ne odloči drugače. S klikom oziroma »hower« načinom na ikoni košarice uporabnik v predogledu vidi že dodane izdelke in jih lahko po želji odstrani iz košarice. V tem načinu je lahko omejeno število izdelkov. V kolikor gre za večje število izdelkov naj se uporabnik poveže v svojo košarico.

Če želi kupec zaključiti nakup, klikne ikono »Na blagajno«. Uporabnik se mora ob prvi prijavi registrirati in vpisati kot nov uporabnik in vnese potrebne osebne podatke. Če je že registriran, pa se mora prijaviti s svojim uporabniškim imenom in geslom.

Po oddaji naročila prejme kupec na elektronski naslov avtomatsko generirano sporočilo, da je njegovo naročilo sprejeto s podrobnostmi naročila.

V kolikor želi uporabnik naročilo spremeniti ali v celoti preklicati, lahko to stori preko elektronskega naslova info@brandback.si kadarkoli preden bo njegovo naročilo odpremljeno.

4. NAČIN PLAČILA

1. Plačilo po povzetju

Naročeno blago plača kupec po povzetju pošiljke uslužbencu dostavnega partnerja (Pošta Slovenije, DPD, GLS …). Strošek se vključno z DDV obračuna na blagajni. V primeru, ko stranka naroči izdelek po povzetju a ga nato ne prevzame, se obvezuje do poravnave stroškov pakiranja, pošiljanja in administracije v znesku 10.00 €.

2. Plačilo po izdanem predračunu

Kupec po oddaji naročila prejme na svoj elektronski naslov predračun s podatki o naročilu ter podatke za nakazilo plačila na bančni račun ponudnika. Naročilo odpošljemo po prejemu plačila.

3. Kartična plačila

Kupec lahko naročeno blago plača s plačilnimi karticami Maestro, Visa, Visa electron in Mastercad. Podjetje Brandback ne obdeluje in ne shranjuje nobenih kartičnih informacij, številk ipd. Kupec je po uspešno zaključenem naročilu v naši spletni trgovini preusmerjen na spletno stran NestPay Payment Gateway (plačilni portal Banke Koper – Intesa Sanpaolo), kjer vpiše podatke svoje izbrane kreditne kartice in za zaključek transakcije zgolj sledi navodilom na omenjeni strani. Ob plačilu s karticami lahko zaračunamo dodatno provizijo za pokritje tovrstnih stroškov.

4. Paypal

Vsem kupcem je v spletni trgovini Brandback omogočeno plačevanje s priljubljenim sistemom Paypal. Ob tovrstni izbiri se kupca preusmeri na Paypal plačilni sistem kjer vpiše svoje podatke ter lahko poravna naročeno blago. Ob plačilu s Paypal sistemom lahko zaračunamo dodatno provizijo za pokritje tovrstnih stroškov.

5. Direktna transakcija

Ob tovrstni izbiri se ob potrditvi naročila izpišejo vsi potrebni podatki za nakazilo sredstev na naš račun. Po prejetih sredstvih naročeno blago odpošljemo naročniku/ci.

5. DOBAVNI ROK

Zaloga objavljenih produktov niha na dnevni ravni. Za izdelke na zalogi je dobavni rok kratek in je načeloma od 1 – 3 dni. Za ostale izdelke kot je navedeno pri posameznem izdelku. V kolikor ni podanih informacij nas lahko predhodno kontaktirate o času dostave na telefonsko številko ali e-naslov. Če kupec želi izdelek na zalogi v drugi barvi ali velikosti, se lahko dobavni rok ustrezno podaljša. V primeru naročila izdelka, ki ima daljši dobavni rok od drugih naročenih izdelkov, je naročilo odposlano, ko so pripravljeni vsi izdelki. Možno tudi po dogovoru v primeru, da stranka plača večkratne stroške pakiranja in pošiljanja.

V primeru, da artikla ni na zalogi in tudi ni na zalogi pri dobavitelju a je še vedno prisoten v katalogu izdelkov vas o tem obvestimo prek e-naslova. Določimo razumen rok dostave blaga ali naročilo prekličemo & prekličete.

Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni in so za vsak posamezni artikel navedeni v opisu izdelka. Dobavni roki veljajo od datuma potrditve naročila. V kolikor je za naročen artikel rok dobave daljši, ponudnik uporabniku pošlje elektronsko obvestilo o predvidenem možnem roku dobave. Ponudnik si pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo določenih ali celo vseh izdelkov, za določen ali nedoločen čas omeji dostop do spletne trgovine, da popolnoma ustavi dostop do spletne trgovine ali drugače omeji ali ustavi poslovanje spletne trgovine.

6. STROŠKI DOSTAVE

Cene produktov ne vključujejo stroškov pakiranja, pošiljanja in dostave. Stroški se lahko razlikujejo na podlagi velikosti in teže naročila. Ob zaključku nakupa so vidne višine tovrstnih stroškov. V kolikor naročeni izdelki niso dostavljeni v eni pošiljki, krije stroške naknadne dostave ponudnik.

7. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Kupec ima pravico odstopiti od pogodbe oziroma nakupa. V štirinajstih dneh od prejema pošiljke se ponudniku sporoči odstop od pogodbe z izpolnjenim obrazcem o odstopu od pogodbe. Obrazec za vračilo se lahko posreduje prek e-naslova info@brandback.si oziroma pošlje po pošti z označeno priporočeno pošiljko. Kupec pokrije stroške vračanja blaga, ki ne sme biti uporabljeno, umazano ali kakorkoli drugače poškodovano. Izdelke se vrne v originalni embalaži s priloženo kopijo računa. Ponudnik ne sprejme prispele pošiljke z odkupnino ipd. Obrazec za reklamacijo si lahko prenesete tukaj. Kupcu bo kupnina vrnjena izključno na njegov transakcijski račun, v primeru pravne osebe naTRR te pravne osebe.

8. ZAMENJAVA BLAGA

Uporabnik ima pravico do menjave naročenega blaga tako, da v štirinajstih dneh po prejemu pošiljke pisno sporoči za menjavo blaga na elektronski naslov info@brandback.si. Blago vrne ponudniku v najkrajšem času po poslanem pisnem sporočilu, s tem da sam pokrije stroške vračila. Blago mora biti vrnjeno nerabljeno in nepoškodovano ter v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa, v nasprotnem primeru vam blaga ne moremo zamenjati. V kolikor ponudnik ni v stanju v roku 21 dni od prejema neustreznega blaga dostaviti nadomestno blago, se zavezuje k vrnitvi kupnine.

9. VARNOST

Ponudnik Brandback uporablja ustrezne tehnološke in varnostne mehanizme za zaščito prenosa osebnih podatkov, naročil in plačil. Navkljub vsemu popolnoma garantirati 100% zaščito uporabniku ni mogoče. Ponudnik ne prevzema odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnokoli poškodbo računalniške in/ali strojne opreme oziroma druge lastnine, ki bi lahko prizadela uporabnikovo opremo zaradi obiska spletne trgovine. Uporabnik je odgovoren za varovanje svojih uporabniških podatkov. Geslo naj bo sestavljeno iz velikih in malih črk, številk in znaki. Le tako si boste zagotovili močno varnost uporabniških podatkov. V primeru izgube gesla vam bo naš sistem pomagal vzpostaviti novo geslo. Podatki plačilnih kartic potekajo prek šifriranih povezav in so 100% na varnem. Naš sistem ne hrani nobenih podatkov zato tudi ob kraji gesla ali vdora heckerjev nihče ne more do tovrstnih podatkov. Uporabnik jamči za točnost in resničnost posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za morebitno nastalo škodo, zaradi netočnih in neresničnih podatkov.

10. PRAVICA DO ZASEBNOSTI

Ponudnik se zavezuje k varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Podatki bodo uporabljeni izključno za potrebe izpolnitve naročila, vračila, zamenjave blaga, pošiljanje informacij, ponudb, računov ipd. Željo uporabnika, da ne želi prejemati reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval. Za odjavo od prejemanja novic preko e-maila mora uporabnik poslati e-naslov na info@brandback.si.

11. AŽURNOST PODATKOV

Prizadevamo si za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini www.brandback.si. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave, cena ali kaj drugega ne uspe popraviti pravočasno na spletni strani. Barvni odtenki in videz izdelkov lahko odstopajo od dejanskega stanja izdelkov. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.

12. PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti na info@brandback.si ali po klasični pošti na naslov: Brandback, Rimska cesta 8a, 8210 Trebnje. Po najboljših močeh si bomo prizadevali, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor to res ne bo mogoče, je za reševanje sporov pristojno Okrajno sodišče v Trebnjem.

Main Menu